24 lipca 2015

Informacyjnie.

A więc dzień dobry. :D Jak tu widzicie, jest tu post informacyjny. Do czego on się odnosi? Mam dwie sprawy, które chcę poruszyć.

                         Po pierwsze - akcja #TeamOgroxy. Na czym to polega? Jako, że większość ( mogę nawet pokusić się o zdanie, że wszyscy) moich czytelników trafiła tu poprzez WinxBloggera, postanowiłam, że taka akcja będzie w miarę okej. Was nie będzie to dużo kosztować, a mnie sprawi frajdę. xD
Oczywiście - hashtag #TeamOgroxy nie jest jedynym hashtagiem, którego możecie użyć. Możecie też zrobić #TeamDelia #TeamGantlos, albo po prostu imionami postaci, które występują u mnie w opowiadaniu. :3
Gdzie możecie ten hashtag wstawić?
W podpis! :D
Oczywiście, nie musicie, ale mnie będzie bardzo miło. :D


                   Po drugie - buttony na bloga.
Jak niektórzy wiedzą, jestem w trakcie tworzenia buttonów na NEIAG. Jako, że jestem dość niezdarna i nie umiem robić dobrej grafy - zawsze chętnie przyjmę jakąkolwiek od Was! :D Swoje prace możecie przesłać na norelaywb@gmail.com albo blandaoc@gmail.com, lub też na mój profil na WB. :D

Oczywiście, podkreślam, że NIE MUSICIE nic z tego robić. Zawsze można chcieć. ;)

Pozdrawiam i idę pisać dziesiąty rozdział dalej,
Norelay.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz