2 lipca 2015

Powrót ostateczny!

Witajcie!

Wiem, że pewnie nikt tego nie czyta, no ale... Postanowiłam powrócić na NEIAG. :D Niektórzy może pamiętają tę historię, inni nie. W każdym razie - będzie dużo zmian, choćby w stylu pisania. Jednak fabuła będzie bardziej rozbudowana, obiecuję. :D

No i muszę coś przekazać - U MNIE ROXY ZDOBĘDZIE KOLEJNĄ, NOWĄ TRANSFORMACJĘ. Nie, nie w następnym rozdziale ale mam jeszcze jedną niespodziankę...
RELACJE OGRON x ROXY SIĘ OCIEPLĄ!

Jak ktoś to czyta... Niech skomentuje, że jest czytelnikiem. Proszę, bo gdyby nie LadyCherrie, nie chciałabym do tego wracać...
Bardzo mi na tym zależy. :D Oczekujcie na następny rozdział na Ogroxy - nie zawiodę!

4 komentarze:

  1. Oczekuję, oczekuję i możliwe, że skomentuję. ;) Pisz i dodawaj jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, Arizona z tej strony.
    Prosiłaś, żeby dać znak jeśli jest się czytelnikiem, więc poniekąd to teraz robię. Z reguły jestem ninja, ale tym razem się ujawniam.
    Czekam na kolejną perełkę spod twojej reki~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli wstawisz nowe rozdziały, z przyjemnością je przeczytam. ^^
    LadyCherrie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na nowe rozdziały. :)

    OdpowiedzUsuń